Mijn okergeel dilemma

Steffys Pros and Cons: wild wild horses.

Het is helemaal in voor de herfst, de kleur okergeel. De winkels hangen vol met okergele items: shirts, truien, rokjes, broeken en ga zo maar verder. Ook is het een hele mooie herfstkleur, het is net de kleur van een verkleurd herfstblad. Maar er is een nadeel aan deze kleur: deze kleur staat mij niet. Ik heb namelijk een hele lichte huid.

De kleur okergeel wordt ook wel mosterd geel genoemd. Helaas staat deze kleur alleen mooi als je echt gebruind bent. Anders maakt het je een beetje gelig/wittig.  Vooral als je een shirt/trui van deze kleur draagt, staat dit niet heel mooi. Maar je kan toch wel meedoen met de trend. Zo kan je wel die kleur broek of rokje aan doen, als je dan bijvoorbeeld een donkerblauw shirt erboven aandoet. Dit is een mooie combinatie en zal ook nog mooi bij een lichte huid staan. Ook kan je nog oker gele accessoires toevoegen, zoals een tas of schoenen.

Toch vind ik het wel jammer, want ik vind vooral een okergele trui erg mooi staan in de herfts. Maar gelukkig zijn er andere oplossingen !

Dit was dan mijn okergeel dilemma 🙂 Heb jij dit ook met bepaalde kleuren? En heb jij een okergeel item? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

2 gedachtes over “Mijn okergeel dilemma

Geef een reactie

