Nieuw bloggingsschema !

beterIMG_3028

Hallo, vandaag heb ik voor jullie mijn uploadschema. Ik weet dat veel mensen zeggen dat je gewoon moet posten wanneer jeย daar zin in hebt. Helaas is dat met school niet altijd mogelijk, dus vind ik zelf vaste dagen wat handiger ๐Ÿ™‚ Zo heb ik een beetje structuur daar in en kan ik goed mijn schoolwerk plannen, want dat moet natuurlijk ook gebeuren… Helaas heb ik nog steeds een verschrikkelijk rooster, maar hopelijk veranderd die nog een keer ๐Ÿ™‚

En dan nu waar de hele post omdraait, de uploaddagen! Ik zal gaan posten op maandag, woensdag en vrijdag. De blogposts komen om 7:00 online wat betekent dat je ze bij je ontbijt kan lezen, maar dat je ook nog later kan terugkomen in de middag na school of werk.

Dit was dan even een tussendoor post. Tot vrijdag!

Xoxo,

Lotte

Geef een reactie

