Mijn vernieuwde kalender

beterIMG_3021

Hall00,

Vandaag heb ik voor jullie foto’s van mijn vernieuwde kalender! Vorig jaar rond het begin van het schooljaar zag ik een filmpje van LaurDIY, waarin ze van een fotolijst een kalender maakte. Dit vond ik er zo leuk uitzien, dat ik het zelf ook ging namaken. Aan het begin van dit schooljaar was ik er nog steeds super blij mee, maar ik vond de hele lay-out en kleuren niet zo goed meer bij mij passen. Dus heb ik een vernieuwde versie gemaakt! Lees meer om alles te zien!

beterIMG_3025

Wat is er allemaal veranderd?

Ik heb mijn lay-out vernieuwd. Ik heb nu de week dagen roze, turquoise en grijs gemaakt. Het weekend heeft nu paars en blauw als kleur. Dit vond ik zelf al iets overzichtelijker en ook iets mooier staan, eerst had ik namelijk een soort regenboog overloop.

Ook heb ik van een bladzijde van een planning van de Hema een paar dingen afgeknipt en die opgeplakt. Dat zijn de onderdelen to do en notes. Zo word alles weer iets overzichtelijker omdat ik het kan scheiden 🙂

Dit jaar heb ik wat nieuwe washi tapes gekocht, dus deze heb ik ook gebruikt. Ik vind dit veel leuker staan dan normaal plakband, het geeft net even iets extra’s aan het bord.

beterIMG_3023

En dan nog de versiering. Ik heb een sticker van de Brandy Melville en een donut en een koffiebeker geïnspireerd op hipstapatches. (kan je hier een blogpost over vinden). Ik vond dit echt heel leuk erbij passen en maakt het ook wat vrolijker. Daarnaast zie je een witte polaroidfoto (ik heb er nu een skyline op getekend). Ik heb soms dat ik vergeet dat ik de lens van mijn polaroid moet draaien en als je dan buiten bent en veel licht hebt, krijg je dus een witte foto. Erg zonde, want de film is best wel duur. Maar ik vond dat ook wel een leuke toevoeging voor de kalender en kan ik zelf de foto bepalen 🙂

Wat vind jij van de kalender? Laat een reactie achter! En wil jij mijn blogpost over mijn oude kalender lezen? Dan kan je die hier bekijken.

Xoxo,

Lotte

4 gedachtes over “Mijn vernieuwde kalender

  1. Oh ik heb dezelfde kalender! Echt mega handig, jammer dat ik mijn layout beu ben en niet kan veranderen! Heb hem namelijk aan de muur vastgelijmd met hotgluegun oops! Ik vind je blog echr waanzinnig goed!!! Bedankt dat je op deze wereld bent gezet! Een super goede blog erbij

    Like

Geef een reactie

