How to wear : spijkerrokje

beterIMG_3056

Hallo, vandaag heb ik voor jullie een nieuwe serie die ik ga starten: how to wear. Hierin laat ik verschillende combinaties zien hoe je een bepaald kledingstuk kan laten zien. Deze keer : het spijkerrokje. Deze week heb ik een bestelling van Pull & Bear binnen gekregen, waar o.a. een spijkerrokje inzat. Ik wilde al zo lang een spijkerrokje, met knopen aan de voorkant, maar helaas lukte mij het niet om een goede maat te pakken te krijgen. Maar toen deze binnen kwam, paste hij precies! Nu even genoeg over het rokje, nu over naar het combineren!

Ik heb dus een paar combinaties voor jullie gefotografeerd. Ik heb geprobeerd om mijn eigen stijl erin te verwerken, maar toch verschillende looks te maken.

  1. 101 Dalmatiërs

beterIMG_3052

Shirt – Pull & Bear * Spijkerrokje – Pull & Bear * Ketting – Brandy Melville

2. It’s a cozy autumn kinda day

beterIMG_3057

Vest – America Today * Shirt – Brandy Melville

3. Grey Autumn Days

beterIMG_3059

Trui – Forever 21

4. Neon School Girl

beterIMG_3060

Trui – H&M * Blouse – Shoeby

5. Is it spring already?

beterIMG_3061

Kimono – zelf gemaakt * Shirt – Brandy Melville

Dit was dan de eerste editie van how to wear. Wat vond jij de leukste look? En wat wil jij in deze serie zien? Laat en reactie achter!

Xoxo,

Lotte

7 gedachtes over “How to wear : spijkerrokje

Geef een reactie

