4x herfstlooks

beterIMG_3040

Hallo, vandaag heb ik voor jullie de leukste herfstlooks voor jullie op een rijtje gezet, maar dan net even anders. Ik heb ze namelijk getekend! Ik houd heel erg van tekenen en van mode, dus ik dacht ik ga het combineren! Ik zal ook kledingsstukken erbij zetten die ik erbij heb gevonden, want dan kunnen jullie de looks kopen 🙂 Lees verder om meer te zien!

beterIMG_3039

Ik zal van links naar rechts de looks even toelichten. Het zijn niet allemaal looks die ik zelf zou aandoen, maar ik vond dit gewoon echt bij de herfst passen.

  1. Dit is een van mijn favoriete looks. Ik ben echt verliefd geworden op spijkerrokjes (mijn collectie bestaat er nu uit 2), dus vond ik dat er wel een look bij moest zitten met een spijkerrokje. Wat nu ook super is voor de herfst is een off the shoulder top met lange mouwen. Zo heb je het nog wel warm, maar is het wel stylish.
  2. Dit is een herfstlook met een girlfriend jeans. Dit lijkt op een boyfriend jeans, maar is iets minder baggy. Dit heb ik gecombineerd met hakken en een croptop met een col. Net zoals met de off the shoulder kan je het nu heel goed dragen.
  3. Dit is zo’n look wat ik er echt super leuk uitvind zien, maar zelf niet zou dragen. Ik vind dat ik toch nog een beetje te jong ben voor zo’n half lange rok. Maar dat daarom vind ik het niet minder leuk! In de collage heb ik nog een spijkerjasje toegevoegd, wat ik echt heel leuk vind staan!
  4. Wat ik zelf heb getekend vind ik echt een hele leuke top, maar helaas kon ik online het nergens vinden. Dus in de collage heb ik het maar vervangen door een off the shoulder top. Deze look zou ik trouwens zelf ook aan doen 🙂

Dit was dan de uitleg bij de looks, hier komt de collage!

Autumn Looks

Dit waren dan 4 herfstlooks. Welke vind jij het leukste? En wat is jouw herfst musthave? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

11 gedachtes over “4x herfstlooks

Geef een reactie

