Mijn week in outfits

weekoutfit

Hallo, vandaag heb ik voor jullie mijn week in outfits. Ik heb elke dag mijn outfit gefotografeerd, zodat ik dit aan jullie kan laten zien ๐Ÿ™‚ Ik ging deze week o.a. naar Haarlem met school en ik kon ook mijn nieuwe kleding aan van Pull&Bear! Kijk je mee?

Maandag

maandag92015

Deze dag had ik mijn nieuwe spijkerrokje en een nieuw shirt aan. Ik ben met allebei echt heel blij. Als je nog zoekt naar leuke shirtjes, zou ik echt even bij de Pull&Bear gaan kijken. Daar hebben ze hele leuke shirts voor heel weinig!

(Rokje- Pull&Bear * Shirt – Pull&Bear * Panty – Hema * Schoenen – negen straatjes)

Dinsdag

dinsdag92015

Op dinsdag had ik ook een nieuw shirt aan. Toen ik eerste dit shirt online bestelde, wist ik nog niet helemaal wat ik ervan vond, maar toen ik hem open maakte en aanhad, vond ik hem echt heel leuk! Het is een gestipte top, maar het zijn allemaal verschillende grote stippen. Dit geeft een heel leuk effect, alsof het erop geschilderd is.

(Shirt – Pull&Bear * Ketting – Brandy Melville * Jeans – H&M *ย Blouse – H&M * Schoenen – Nike)

Nog even een detail van mijn outfit:

90215woensdag2

Woensdagย 

92015woensdag

Op woensdag heb ik altijd gym, dus doe ik meestal iets makkelijks aan. Vooral iets met een panty is dan niet zo handig. Deze dag had ik mijn geliefde Brandy Melville shirt aan, die nog steeds super zacht is na heel veel wassen ๐Ÿ™‚

(Shirt – Brandy Melville * Jeans – H&M * Schoenen – negen straatjes)

Donderdag

92015donderdag

Op donderdag hoefde ik maar twee uur naar school en daarna gingen we op excursie naar Haarlem. Daar gingen we naar een museum en etsen. Omdat je met etsen met inkt werkt, had ik oude kleding aangetrokken, zodat het verder niet vies zou worden. Zo heb ik mijn afgetrapte All Stars aan en een broek die niet meer zo mooi is.

( Broek – America Today * Shirt – Vogue * Schoenen – All Stars)

Wat ook leuk was, mijn haar zat een keer goed ๐Ÿ™‚

92015donderdag2

Vrijdag

92015vrijdag

Op vrijdag had ik mijn geliefde tuinbroek aan! Een tuinbroek met een gestreept shirt vind ik denk ik wel de leukst combinatie. Die dag had ik maar een kort dagje les, dus heb ik ook nog koekjes gebakken. Daar komt nog een blogpost van online!

(Tuinbroek – Topshop * Shirt – Subdued * Panty – Hema * Schoenen – negen straatjes)

Dit waren dan mijn outfits van de week! Welke vond jij het leukst?

Xoxo,

Lotte

7 gedachtes over “Mijn week in outfits

Geef een reactie

