Mijn favoriete parfums

beterIMG_3050

Hallo, vandaag heb ik voor jullie mijn favoriete parfums op een rijtje gezet! Ook heb ik op vakantie een miniset gekocht die ik nog aan jullie wil laten zien. Normaal schrijf ik niet echt over beauty dingen, maar parfum vind ik wel echt leukย ! En ik vind het leuk om foto’s te maken en deze flesjes zijn erg fotogeniek ๐Ÿ˜‰

beterIMG_3051

Mijn absolute favoriet is Dot van Marc Jacobs. Na 2 jaar elke keer te twijfelen of ik hem zou kopen (hij is erg duur!) kreeg ik hem van mijn ouders als kerstcadeau. Ik ben er echt super blij mee en hij ruikt echt zo lekker! Ook vind ik het flesje super mooi.

beterIMG_3041

Op Schiphol heb ik deze miniset gekocht. Echt super handig, want zo kan ik testen welke ik het lekkerst vind. Echt een tip, als je gaat vliegen kan je even kijken bij de make-up! Meestal is het niet alleen goedkoper, maar hebben ze ook minisets!

In deze miniset zit Daisy, Daisy Eau So Fresh, Daisy Sorbet en Daisy Sorbet Eau So Fresh. Tot nu toe heb ik nog geen favoriet, ik vind ze allemaal lekker ruiken. Ook vind ik de flesjes er zo schattig uit zien!

beterIMG_3042

beterIMG_3045
Dit waren dan mijn favoriet parfums! Wat is jouw favoriete parfum?

Xoxo,

Lotte

2 gedachtes over “Mijn favoriete parfums

  1. Wat een mega blog heb je, wow! Het zou geweldig zijn als we er samen eentje zouden maken! Dat zou kei leuk zijn! Danku voor zo’n fantastische blog en indrukwekkende berichten, dankje!

    Like

Geef een reactie

