Outfit – Last Friday

beterIMG_3097

Hallo, na een drukke week school ben ik er weer! Vandaag heb ik voor jullie een outfitpost. Dit droeg ik afgelopen vrijdag naar school. Het was toen best wel lekker weer, dus daarom heb ik mijn skort met een panty aangetrokken. Het is niet een hele herfstachtige outfit, maar die komen later nog wel een keer 🙂 Nu genoot ik nog even van een klein beetje zomer!

Toen de foto’s werden gemaakt, ging de zon net onder. Daarom lijken sommige dingen wat geler dan wat ze in werkelijkheid zijn 🙂

beterIMG_3098 beterIMG_3099 beterIMG_3100

Dat waren nog wat details van mijn outfit.

Wat heb ik aan?
Denim jacket – H&M
Shirt – Brandy Melville
Skort – Abercrombie
Panty – Hema
Laarsjes – Mango

Dit was dan mijn outfit! Wat vond jij ervan?

Xoxo,

Lotte

7 gedachtes over “Outfit – Last Friday

Geef een reactie

