Bijna weer herfstvakantie!

beterIMG_4128

Hallo, over een paar dagen heb ik weer herfstvakantie! Zoals jullie misschien wel hebben gemerkt, was ik iets minder actief dan normaal. Gelukkig heb ik snel herfstvakantie, waardoor ik weer tijd heb om wat meer tijd aan mijn blog te besteden.

Ik ga deze week vrijdag en volgende week maandag naar Amsterdam, dus daar zullen nog wel blogposts over verschijnen. Ook ga ik morgen naar Blijdorp met kunst en misschien maak ik daar ook foto’s. Houd mijn blog dus in de gaten !

Tot snel weer πŸ™‚

Xoxo,

Lotte

2 gedachtes over “Bijna weer herfstvakantie!

Geef een reactie

