Mijn favoriete blogs at the moment💕

beterIMG_4103.jpg

Hallo, vandaag een post over mijn favoriete blogs at the moment! Als ik niet bezig ben met mijn blog, lees ik wel altijd andere blogs. Vandaag ga ik jullie laten zien welke blogs dat zijn en waarom ze zo leuk zijn om te lezen!

  1. Jenniefromtheblog

Ik vind Jennie’s manier van schrijven echt heel leuk en ze heeft ook mooie foto’s bij haar blogposts. Wat ik ook leuk vind, is dat ze vaak outfitposts doet. Ik houd echt van mode en dan is het altijd leuk om te zien hoe iemand anders iets combineert. Ook vind ik haar lay-out trouwens heel prettig om te lezen en vooral heel mooi 🙂

2. Younique

Femke schrijft veel over lijstjes (14 dingen die je kan doen in de herfstvakantie, enz.), maar ook over veel andere dingen. Wat van Femke’s blog afspat is dat ze echt heel vrolijk is en positief is. Wat ik vooral heel leuk vond om te volgen, was dat ze naar New York ging. Ik wil zelf al super lang naar New York en als ik dan haar blogposts en vlogs keek, had ik het gevoel dat ik daar ook een beetje was 🙂 Ook vind ik dat ze echt hele vrolijke foto’s met veel kleur maakt.

3. Lauresque

Laura’s blog is echt prachtig. Haar foto’s zijn zo mooi, het is alsof je er zelf een beetje bij bent. Ook is haar schrijfstijl zo leuk. Ik kan niet precies zeggen waarom, maar het is gewoon heel fijn om een blogpost van haar te lezen. Het is elke keer een feestje met zulke leuke teksten en enorm mooie foto’s!

Dit waren dan mijn favoriete blogs at the moment. Wat zijn jouw favoriete blogs?

Xoxo,
Lotte

2 gedachtes over “Mijn favoriete blogs at the moment💕

Geef een reactie

