Liebster Award 3.0

beterIMG_4032

Hallo,

ik ben door Emma genomineerd voor de Liebster Award. Echt super bedankt! Ik ben nu al 3 keer genomineerd, echt leuk! Ik ga de vragen van Emma in deze blogpost beantwoorden πŸ™‚

Hier komen de vragen van Emma!

1. Wat was je grootste droom toen je klein was?
Toen ik ongeveer 5 jaar oud was wilde ik heel graag prinses worden. Met ook zulke mooie jurken en een kasteel inbegrepen πŸ™‚

2. Wat is nu je grootste droom?
Voor al een tijdje is mijn grootste droom om naar een modeacademie te gaan en modeontwerpster te worden. Vooral nu ik in 5VWO zit, zijn we veel bezig met vervolgopleidingen. Ik ben al gaan kijken bij een modeacademie en ik vond het geweldig. Nu moet ik alleen nog worden toegelaten en dan is al een heel groot gedeelte van mijn droom in vervulling gegaan πŸ™‚

3. Wat is je favoriete winkel?
Mijn favoriete winkel is Brandy Melville. Toen ik hem 3 jaar geleden leerde kennen, ben ik er meteen verliefd op geworden. Ik vind het wel jammer dat hij steeds populairder wordt, want nu zie ik steeds meer mensen in dezelfde dingen lopen.

4. Wat is het eerste dat je doet als je wakker wordt?
Ik word altijd wakker van mijn wekker, dus die zet ik meteen uit.

5. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik zat er al een tijdje mee in mijn hoofd, want het leek me heel leuk om zelf een website te hebben met dingen die mij aanspreken. Dus was ik er maar gewoon mee begonnen. Nog steeds geen spijt van gehad πŸ™‚

6. Wie zou je graag (nog) eens ontmoeten?
Ik zou graag Zoe Sugg(Zoella) willen ontmoeten, omdat ze me echt super aardig lijkt en ik vind haar YouTube channel en haar blog geweldig!

7. Ben je al eens naar een concert/ festival geweest? Zo ja, welk?
Ik ben in 2014 bij het concert van One Direction geweest. Het was zo leuk om een keer mee te maken! Ik was de dag daarna wel half doof, maar dat mocht de geweldige avond van daarvoor niet verpesten.

beterDSC_0101

8. Wat is je favoriete kledingstuk?
Ik heb niet echt een favoriet kledingstuk, want ik er niet maar één kiezen. Maar mijn favoriete kledingstukken zouden een overal, een rokje, een gebreide trui met een leuk kraagje en een graphic tee zijn.

9. Ben je een koffie- of theemens.
Een theemens. Ik houd echt niet van koffie en ik vind thee veel lekkerder.

10. Wat is je favoriete boek?
Mijn favoriete boek is Girl Online van Zoe Sugg. Het is echt een geweldig boek waar al mijn favoriete dingen in een geplakt zitten. Ik heb vandaag ook deel 2 (Girl Online on Tour) gekregen, dus die zal waarschijnlijk ook op mijn favoriete lijstje komen πŸ™‚

beterIMG_4114

11. Wat zou je willen veranderen aan je kamer?
Mijn gordijnen en al de rode accenten in mijn kamer. Ik ‘verhuisde’ van kamer toen ik in groep 6 zat en toen vond ik rood wel een leuke kleur. Maar nu ben ik mijn rode gordijnen en alle accessoires wel een beetje zat…

Dit waren dan mijn antwoorden! Ik ga niet nog 11 mensen nomineren, omdat ik dat de vorige keer al had gedaan. Je kan de andere versies hier en hier vinden.

Nog bedankt voor de vragen Emma!

Xoxo,

Lotte

6 gedachtes over “Liebster Award 3.0

Geef een reactie

