Shoplog Amsterdam

beterIMG_3147

Hallo, vandaag heb ik voor jullie een shoplog. Ik ben namelijk precies één week geleden in mijn herfstvakantie in Amsterdam gaan shoppen met vriendinnen. Ik laat in deze blogpost allemaal zien wat ik heb gekocht.

beterIMG_3147 beterIMG_3152

We gingen als eerste naar de Subdued. Dit is naast Brandy Melville een van mijn lievelingswinkels. Bij de Subdued heb ik een trui en een ketting gekocht. Op de eerste foto zie je de trui die ik heb gekocht. Hij zit echt super lekker, dus dat is een bonus 🙂 Vooral het kraagje detail vind ik echt heel leuk, ik houd namelijk wel erg van kraagjes.

Ook heb ik bij de Subdued een ketting gekocht. Het zijn eigenlijk twee kettingen in één. Ik vond de hangers erg mooi en de doordat er twee kettingen zijn geeft dit een leuk effect bij bijvoorbeeld een effen shirt.

beterIMG_3148 beterIMG_3154

Op de deze foto zie je een tas van de Brandy Melville. Deze wilde ik al zo lang, maar op de een of andere manier kocht ik hem niet. Maar ik ben wel super blij dat ik hem nu heb. Hij is de perfecte grootte en hij ziet er erg vintage achtig uit, wat ik erg leuk vind. (Het is trouwens heel apart, maar op de een of andere reden is deze foto niet scherp 😦

Bij de Zara heb ik dit jurkje gekocht. Ik vind het echt een heel leuk jurkje, maar helaas staat hij helemaal niet leuk als je een vest of een ander jasje erover heen doet. Daarom zit ik nog na te denken om hem terug te brengen. Wel vind ik het printje echt super leuk.

beterIMG_3151 beterIMG_3153

Bij de Pull&Bear heb ik nog twee vesten gekocht. De zwarte is een oversized grof gebreid vest en de grijze een minder grof gebreid vest. Ik had nog vesten nodig en ik vond deze twee erg mooi en lekker zitten.

Hier kan je op de online shops nog de artikelen vinden:
Trui, Tas, Jurkje, Zwart vest, Grijs vest

Op de site van de Subdued kon ik de ketting helaas niet vinden. Hij kostte 10 euro. Voor alle andere artikelen kan je de prijzen nagaan op de site en meteen bestellen 🙂

Dit waren dan mijn aankopen. Welke vond jij het leukst?
Xoxo,
Lotte

4 gedachtes over “Shoplog Amsterdam

Geef een reactie

