Outfit – English Schoolgirl

beterIMG_3196

Hallo, vandaag heb ik voor jullie een outfitpost met veel nieuwe kleding! Ik heb denk ik in deze outfit allemaal favoriete dingen uit mijn kledingkast gecombineerd 🙂 De titel is English Schoolgirl, omdat ik me echt een Engels schoolmeisje voel als ik deze trui met een rokje draag!  Lees meer om meer alle details te zien!

Ik heb dus allemaal nieuwe kleding aan waar ik ook over op mijn blog op heb geschreven(behalve mijn spijkerrokje, die heb ik al een tijdje 🙂  ). Je kan er hier en hier over teruglezen 🙂 Het was trouwens best wel koud toen ik foto’s maakte, dus als ik er koud uit zie, dat zal daar wel door komen..

Wat draag ik?

beterIMG_3216

beterIMG_3171 beterIMG_3173 beterIMG_3179 beterIMG_3196

Dit was dan mijn outfit 🙂 Wat vond jij ervan?

Xoxo,

Lotte

8 gedachtes over “Outfit – English Schoolgirl

Geef een reactie

