Herfstige foto’s :)

Hallo,

Gisteren was mijn toetsweek afgelopen en dit betekent dat er weer blogposts online komen! Morgen komt dan ook een Q&A online. Heb jij nog een vraag voor me, dan kan je die hier nog achterlaten!

Tijdens mijn toetsweek ging ik tijdens een pauze tussendoor het leren even buiten fotograferen. Het zijn echt typische herfstfoto’s, met veel verschillende kleuren blaadjes. Ik vind ze zelf best wel goed gelukt en het was even een fijne afwisseling om van het leren weg te zijn. Hier komen ze dan!

(P.S. je moet je even voorstellen bij deze foto’s dat ik half in andermans tuinen stond. Er liepen mensen hun honden uit te laten. De mensen keken me erg raar aan. Ik voelde me erg ongemakkelijk. Maar ik heb nu wel mooie foto’s 🙂  )

Dit waren dan de foto’s! Wat vond jij ervan? En zal ik vaker fotograferen en de foto’s op mijn blog zetten?

Xoxo,

Lotte

6 gedachtes over “Herfstige foto’s :)

  1. Hey,
    Ik vond ze erg mooi en je mag het zeker vaker doen! Vooral de eerste (of laatste?), die ene rode vond ik erg mooi. Deels omdat het mijn lievelingskleur is, deels omdat het echt een herfstblad was. De tweede foto was ook zo’n leuke. Ik vond het daarbij ook leuk dat er druppels op lagen!

    Deze vond ik de mooiSTE, maar natuurlijk zijn die anderen ook mooi 😉

    Like

Geef een reactie

