Q&A!

qanda

Hallo, Vandaag heb ik een q&a voor jullie met de vragen die jullie hebben gesteld 🙂 Ik vond het super leuk om antwoorden te geven, dus dit ga ik vaker doen! Lees meer om alle vragen te zien!Claire: Waarom ben je begonnen met bloggen en waar haal jij je inspiratie vandaan?

Ik ben begonnen met bloggen omdat ik blogs altijd leuk vond om te lezen en ik wilde graag wat doen met mijn passie voor mode en andere creatieve dingen. Toen leek een blog starten me wel leuk en ik houd het al best wel lang vol 🙂

Ik haal mijn inspiratie van dingen die ik zelf graag zou willen lezen, zoals diy’s en hoe je kledingstukken combineert. Verder haal ik nog inspiratie van YouTube en andere bloggers, maar ik probeer ze niet na te apen.

Lauren: Zit je ook op een sport?

Ja, ik zit op atletiek! Voor degene die niet weten wat voor sport het precies is, het is hardlopen, verspringen, speerwerpen etc. Ik doe dit al vanaf mijn 5/6e en ik heb echt superleuke vriendinnen daar. Ik train er ook best wel veel voor(4x in de week), maar dit vind ik bijna nooit erg want ik vind het erg leuk om te doen:)

Danielle:Wat is je droombaan?

Mijn droombaan is werken bij een modebedrijf en kleding ontwerpen 🙂 Ik wil echt heel graag modeontwerpster worden! Nu ik in 5VWO zit bezoek ik veel open dagen en hierdoor heb ik nog steeds meer zin en weet ik zeker dat ik een modeopleiding wil volgen!

Kate: Wat zijn je verdere hobby’s dan alleen bloggen?

Naast atletiek, vind ik het ook leuk om te tekenen, te fotograferen, dingen te maken en lezen. Vooral creatief bezig zijn vind ik leuk om te doen 🙂 Helaas heb ik niet echt veel vrije tijd, dus ik zou veel meer dingen willen doen maar er bestaat ook nog zoiets als huiswerk 😦

Jade: Wat is je favoriete app?

Ik heb niet echt een favoriete app, maar op YouTube kijk ik veel filmpjes en aan Candy Crush ben ik wel een beetje verslaafd.. Ik heb niet echt één app dus waar ik constant op zit.

Dit was het dan! Heb je nog vragen? Dan kan je die bij de reacties achterlaten!

Xoxo,

Lotte

Geef een reactie

