Update

beterIMG_3028

Hallo allemaal, eindelijk weer is er weer een bericht online na 2 maanden!  Best wel een lange tijd.. Wat heb ik in die tijd allemaal uitgespookt? Ik heb 2 toetsweken achter de rug, zat rond midden december in een soort van winterdepressie en had het gewoon heel druk met school. In de kerstvakantie heb ik echt moeten bijtanken voor school en ben ik nog naar Parijs gegaan! Leuke en minder leuke dingen, maar ja dat hoort er gewoon bij 🙂

Maar gelukkig gaat daar verandering in komen! Ik zal een nieuw rooster krijgen wat veel fijner is dan wat ik het afgelopen jaar heb gehad, waardoor ik meer tijd en zin voor mijn blog heb!

Ik zit nu wel een beetje in een inspiratie dipje, dus als jullie nog bepaalde dingen zoals diy’s willen zien, laat het even weten 🙂

Tot de volgende post waar ik meer over Parijs vertel en laat zien!

Xoxo,

Lotte

Geef een reactie

