Hello Spring!

IMG_3573beter

Hallo, eindelijk is de lente aangebroken. Hopelijk krijgen we nu wat mooier weer en wil het wat warmer worden. Omdat het net lente is geworden, heb ik al mij blogposts over de lente op een rijtje gezet. Zo heb je voldoende dingen te doen deze aankomende lente!

Het lange paasweekend komt er weer aan. Lekker een lang weekend door brengen met familie. Ook heb je nu tijd voor allemaal leuke dingen. Maar wat kan je nou doen in het lange paasweekend? In deze blogpost heb ik een paar dingen die je kan doen op een rijtje gezet zodat je je zeker niet gaat vervelen dit paasweekend!

In mijn blogpost over dingen die je kan doen tijdens het paasweekend, staat ook dat je een taart kan gaan bakken. Dit heb ik vorig jaar gedaan en hij is er best goed uitgekomen. Je kan in deze blogpost alles lezen over de paastaart.

IMG_3591beter

Maar je kan natuurlijk ook jezelf in lentesferen brengen! Dit kan bijvoorbeeld door mijn diy waar ik je laat zien hoe je zelf lente vlaggetjes kan maken. Je kan in deze blogpost lezen hoe je de vlaggetjes zelf maakt.

Ben je wat minder van alles zelf maken, maar wil je wel het lentegevoel krijgen? Dan kan je ook lenteachtergronden downloaden voor je mobiel of tablet. In deze blogpost heb ik de leukste lente-achtergronden voor je geselecteerd!

IMG_3579beter

Ga jij nog wat speciaals doen met Pasen? En ben jij al in de lentesferen? Laat een reactie achter!

Xoxo,

Lotte

 

 

 

 

 

2 gedachtes over “Hello Spring!

Geef een reactie

